Verzenden en Retourneren
VERZENDING MET POSTNL
Uit cijfers blijkt dat PostNL 95% van alle binnenlandse post binnen 24 uur bezorgt bij de klanten van Groenendal IT. Wanneer je kiest om de bestelling te laten versturen, krijg je op de dag van verzending een Track&Trace-code om de bestelling vanaf het moment van verzending tot aan je voordeur te volgen. PostNL ontvangt van Groenendal IT buiten het bezorgadres ook je e-mailadres om je op de hoogte te houden van de voortgang van je zending. Dit e-mailadres wordt verder niet voor andere zaken gebruikt.
Als je niet thuis bent, laat PostNL een briefje achter met de melding dat de postbezorger langs is geweest en dat het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt wordt afgegeven. Daar blijft het pakket 1 week liggen, zodat je voldoende tijd hebt om het af te halen.
Indien je de bestelling 3 dagen na het ontvangen van de Track&Trace-code niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Indien nodig zullen wij dan bij PostNL een onderzoek in laten stellen, waarbij zal worden achterhaald waar het pakket zich bevindt.
AFHALEN
Bij de balie in onze winkel kun je de bestelde producten ophalen. Met je naam, ordernummer en legitimatie kunnen we je snel van dienst zijn, aangezien jouw order vaak al voor je klaarligt. Tijdens onze openingstijden heten we jou graag van harte welkom.
RETOURNEREN
Heb je een defect of verkeerd product ontvangen? Is jouw bestelling tijdens transport beschadigd? Wens je jouw aankoop te retourneren onder het herroepingsrecht? Groenendal IT onderscheidt zich door een snelle retourservice. Of je nu één of meerdere producten wilt retourneren, in de meeste gevallen kunnen wij binnen enkele dagen een om- of inruil realiseren.
- Neem contact op met Groenendal IT per mail of telefoon
- De medewerker legt de volgende stappen uit afhankelijk van de situatie
Richtlijnen retourneren
Bij het retourneren van een product naar Groenendal IT dien je de volgende richtlijnen te volgen.
- Het product dient degelijk verpakt te zijn met een doos, zoveel mogelijk inclusief originele verpakking en accessoires.
- Plak bij voorkeur geen extra stickers, plakband, etiketten en dergelijke op de verpakking van het product.
- Stuur de producten altijd voldoende gefrankeerd naar Groenendal IT. Producten die niet voldoende gefrankeerd zijn of onder rembours worden aangeboden zullen wij niet in ontvangst nemen.
- Je bent als verzender verantwoordelijk voor de zending totdat deze door Groenendal IT is ontvangen. Wij adviseren dan ook om het product(en) verzekerd te verzenden.
- In de volgende gevallen kun je de kosten voor de retourzending per mail bij Groenendal IT declareren:
- Groenendal IT heeft een ander product geleverd dan het bestelde product.
- Er is sprake van een defect binnen de garantietermijn en -voorwaarden.
Als je een product onder het herroepingsrecht naar ons terug wilt sturen, dan dien je daarnaast de onderstaande richtlijnen te volgen.
- Het product dient volledig met alle accessoires, kabels, boekjes, etc. geretourneerd te worden.
- Bij beschadiging van het product kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht.
- Eventuele waardevermindering die op is getreden door gebruik anders dan in een fysieke winkel kan in rekening worden gebracht.
Verdere afhandeling
Zodra het product bij ons binnen is gekomen zal onze serviceafdeling beoordelen of je recht hebt op reparatie, omruil of creditering. Je dient ervoor te zorgen dat het product binnen twee weken na het indienen van de serviceaanvraag bij ons binnen is. Binnen deze termijn kunnen wij de aanvraagdatum hanteren bij het verwerken van jouw serviceaanvraag. Als het product later bij ons binnenkomt zullen wij de datum van ontvangst door Groenendal IT hanteren.
Vragen over service en retourneren
Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.
Email: [email protected]
Telefonisch: 0514 581 888