Retourneren

Heb je een defect of verkeerd product ontvangen? Is jouw bestelling tijdens transport beschadigd? Wens je jouw aankoop te retourneren onder het herroepingsrecht? Groenendal IT onderscheidt zich door een snelle retourservice. Of je nu één of meerdere producten wilt retourneren, in de meeste gevallen kunnen wij binnen enkele dagen een om- of inruil realiseren.

  • Neem contact op met Groenendal IT per mail of telefoon
  • De medewerker legt de volgende stappen uit afhankelijk van uw situatie

Richtlijnen retourneren

Bij het retourneren van een product naar Groenendal IT dien je de volgende richtlijnen te volgen.

  • Het product dient degelijk verpakt te zijn met een doos, zoveel mogelijk inclusief originele verpakking en accessoires.
  • Plak bij voorkeur geen extra stickers, plakband, etiketten en dergelijke op de verpakking van het product.
  • Stuur de producten altijd voldoende gefrankeerd naar Groenendal IT. Producten die niet voldoende gefrankeerd zijn of onder rembours worden aangeboden zullen wij niet in ontvangst nemen.
  • Je bent als verzender verantwoordelijk voor de zending totdat deze door Groenendal IT is ontvangen. Wij adviseren u dan ook om uw product(en) verzekerd te verzenden.
  • In de volgende gevallen kunt u de kosten voor de retourzending per mail bij Groenendal IT declareren:
    • Groenendal IT heeft een ander product geleverd dan het bestelde product.
    • Er is sprake van een defect binnen de garantietermijn en -voorwaarden.

Als je een product onder het herroepingsrecht naar ons terug wilt sturen, dan dien je daarnaast de onderstaande richtlijnen te volgen.

  • Het product dient volledig met alle accessoires, kabels, boekjes, etc. geretourneerd te worden.
  • Bij beschadiging van het product kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht.
  • Eventuele waardevermindering die op is getreden door gebruik anders dan in een fysieke winkel kan in rekening worden gebracht.

Verdere afhandeling

Zodra het product bij ons binnen is gekomen zal onze serviceafdeling beoordelen of je recht hebt op reparatie, omruil of creditering. Je dient ervoor te zorgen dat het product binnen twee weken na het indienen van de serviceaanvraag bij ons binnen is. Binnen deze termijn kunnen wij de aanvraagdatum hanteren bij het verwerken van jouw serviceaanvraag. Als het product later bij ons binnenkomt zullen wij de datum van ontvangst door Groenendal IT hanteren.

Vragen over service en retourneren

Heb je een vraag over garantie, een geretourneerd product of een andere servicevraag? Neem dan direct contact op met onze serviceafdeling.

Email: info@groenendalit.nl
Telefonisch: 0514 581 888

     

    Chat openen